søndag den 23. januar 2011

Det er sjovt

 2011 fortsætter med, at jeg udfordrer mig selv. Meldte mig med lidt bævende hjerte til denne test strikning . Det færdige resultat er blevet rigtig godt. Det har været et sjovt projekt at være en del af. Jeg er blevet prøvet af i forhold til min berøringsangst for at kommunikere på engelsk, det er spændende at skulle forholde sig til, om mønstre og diagrammer kan gøres mere enkle og forståelige, og så er det også lidt fedt at lave noget, der er helt nyt og uprøvet.

Da det er gået fint, er jeg lige sprunget på en udfordring mere. http://christunte.blogspot.com/ har inviteret til et "hue strikke projekt", til for tidligt fødte Cubanske spædbørn. Det er da meningsfyldt at være en del af.



Jeg har længe haft et godt øje til denne dejlige kvindes fine tasker med gamle broderier. Nu skulle jeg altså have en, og Fru Nielsen er hurtig, så nu har jeg fået en ny og "helt min egen" strikketaske.


 

Og som om jeg ikke har nok liggende, der også skal være færdigt, er jeg blevet totalt forelsket i denne cardigan, fra Hanne. Farven er som sædvanligt i de bløde pink farver, måske er det der mine næste udfordringer skal være? Vælge farver der er helt anderledes?

1 kommentar:

christunte sagde ...

Ih - det er skønt, at du vil strikke huer!
Jeg træner på opskrift og er i gang med nr. 3....