lørdag den 1. januar 2011

Status

Når jeg ser tilbage på 2010 er det overordnede indtryk at det har været er rigtig positivt år med mange nye indtryk og kontakt med interessante mennesker.
Året startede stille uden de store udfordringer, men i marts skete der nogle store og indgribende ændringer både familiemæssigt og interessemæssigt. Min ældste søn fik barn nr. 2 en yndig og glad lille pige, der har fået navnet Anna.
En kollega kom med et par poser hundeuld, som hun mente jeg nok kunne spinde :0). Rokken havde været på loftet siden 1985, men da jeg nu havde lejlighed til at bruge den, blev den fundet frem.

Desværre eller skulle det vise sig heldigvis var den blevet så ustabil og ødelagt at jeg måtte smide den ud. Ved min søgning efter en ny Rok opdagede jeg både Rokken og Spindeforeningen og skyndte at melde mig til begge netværk, hvilket har været med til at give rigtig mange gode oplevelser i året der er gået. Jeg har fået kontakt med rigtig mange interessante og inspirerende mennesker både i de forskellige fora, og også ved arrangementer i det virkelige liv. Især har spindeverdenen ændret sig voldsomt meget siden 80´erne, og jeg har været i en lang læreproces hele året. Det er faktisk hårdt når den meste indlæring er akkomodative processer :0). Alt dette har resulteret i et kæmpe lager af forskellige uldfibre, 2 væve: en rammevæv og en 12 skafts, samt ikke mindst 3 dejlige rokke.

Bloggen er også kommet til i 2010. Jeg troede, det ville være utroligt tidskrævende, og hindre mig i at få tid frigjort til at arbejdet med håndarbejdet, men tvært imod har det været en dejlig drivkraft til at få lavet noget, så en varm og velment tak skal lyde både til jer der læser med, men ikke mindst til alle jer, der bruger jeres værdifulde tid på at blogge og dele jeres tanker og ideer. Jeg glæder mig til også at læse jeres betragtninger i 2011.

Året sluttede dejligt af med at den ældste datter fødte en fin lille pige, som hedder Andrea.

Ingen kommentarer: