tirsdag den 1. februar 2011

Annie, tak for fisk.

Når jeg strikker med udtagninger i ærmer eller div. mønsterrapporter, hvor det er vigtigt, at holde styr på antallet af pinde mellem de forskellige skift, har min løsning været tændstikker, tandstikkere, sikkerhedsnåle eller hvad jeg nu lige har haft inden for rækkevidde. Ofte er systemmerne alligevel gået i kludder for mig, fordi jeg har glemt, hvilken side jeg skulle flytte til, ungerne har lige skullet bruge en tændstik, manden et par tandstikkere eller hunden har vist sin glæde, ved at sprede mine små "tælleting" med en logrende hale. At løsningen så er meget simpel, effektiv og oplagt kan jeg takke Annie for. Hun havde for et par dage siden dette blogindlæg , og jeg har hurtigt tilegnet mig "fisken".

Den er blevet brugt til denne lille udfordring. Igen en teststrikning fundet på http://www.ravelry.com/









Ingen kommentarer: