lørdag den 23. juli 2011

Lille opdate på enkeltstarten.

 Har fået færdiggjort endnu 128gr strømpegarn. Jeg har desværre ikke fået garnet helt så tyndt som jeg gerne ville. Det har en løbelængde på 225m og jeg ønskede en løbelængde omkring 310m pr. 100 gr. Så udfordringen lever stadig. Jeg har ihvertfald lært at det er meget nemmere at spinde merino helt tyndt end denne BFL, men jeg er sikker på at det nok skal blive et par gode sokker alligevel ;0).


Resten af dagens enkeltstart skal bruges på at spinde videre på "Red Dragon" fra Wildcraft. Det er Superwash BFL og det skal nok bruges til  Elenas "Undina"

Jeg er næsten færdig med de første 100 gr. og håber så jeg får spundet de sidste 100gr. på vej til Paris i morgen;0)

2 kommentarer:

Susanne sagde ...

Hold da lige op du er aktiv ;-)

Prøv at spinde BFL på lacetrissen. Så kan du måske spinde den tynd nok. For skal den navaho-tvindes, skal den jo trækkes tyndere end til alm totrådet.Og så tese den godt måske;0)
300 navaho-tvundet er jo 450m/100gram to-trådet ca.

Knus og god tur til Paris*GG* Måske vi følges.......

Unknown sagde ...

Susanne tak det vil jeg prøve. Ser efter dig på vejen ;0)